Contact
Wij zijn regelmatig op huisbezoek en kunnen niet altijd opnemen. Wij bellen u zo snel mogelijk terug. U kunt uiteraard ook het onderstaande formulier invullen.
Hebt u een vraag?
Hebt u een vraag over ergotherapie? Of wilt u weten of Ergotherapie Hoorn iets voor u kan betekenen?
Vul dan het formulier in.
U kunt ook bellen of een e-mail versturen. Wij nemen spoedig contact met u op.
Wilt u liever even bellen?
E-mailadres
Openingstijden
Locatie van de praktijk
Hebt u een klacht?
Het kan voorkomen dat de ergotherapeutische behandeling niet naar wens verloopt en dat u een probleem ervaart. Wat kunt u dan doen?
Maak uw probleem eerst bespreekbaar
Bespreek uw probleem eerst met uw ergotherapeut. Misschien is er sprake van een misverstand. Vaak leidt een dergelijk gesprek al tot een oplossing.
Maak gebruik van de klachtenprocedure
Komt u er met uw ergotherapeut niet uit of is er een goede reden om het gesprek niet aan te gaan, maak dan gebruik van de klachtenprocedure van Klachten-en geschillenregeling Paramedici. Uw ergotherapeut van Ergotherapie Hoorn is hierbij aangesloten. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris bekijkt uw klacht. De klachtenfunctionaris geeft ook advies over het indienen en formuleren van de klacht en zoekt naar een oplossing. Meer informatie over de klachtenprocedure vindt u op:
www.klachtenloketparamedici.nl
Klachtencommissie Paramedici
Secretariaat Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn
Nederlands Paramedisch Instituut
Postbus 1161
3800 BD Amersfoort
Tel: 033-4216189